Doprava a platba
Přepravní společnost PPL (PPL CZ s.r.o.)
- Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání. Standardní čas doručování je v rozmezí 9-18 hod.
- Den před doručováním zásilky obdržíte informativní e-mail, který obsahuje všechny informace o zásilce.
- Řidič PPL vás bude v den doručení zásilky kontaktovat formou SMS na vámi uvedené tel. číslo s časem předání.
- Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič společnosti
- V případě nezastižení Vás druhý den budeme kontaktovat . Balík bude automaticky doručován znovu následující pracovní den.
- Případné změny lze domluvit na zákaznické lince PPL .Odkaz pro sledování zásilky naleznete ZDE
V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci do 24 hodin u dopravce, který Vám zásilku doručil.
Poštovné a balné na území České republiky:
PPL CZ s.r.o. |
95 Kč |
PPL CZ s.r.o. výdejní místa |
85 Kč |
PPL CZ s.r.o. + dobírka |
95 Kč + 30 Kč |
PPL CZ s.r.o. výdejní místo + dobírka |
85 Kč + 30 Kč |
Osobní odběr v prodejně ve Višňové
- Prostřednictvím SMS a e-mailu vám zašleme informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
- Balík Vám bude předán po uhrazení částky. Částku za balík můžete uhradit při převzetí nebo platbou předem a provést kontrolu zboží.
- Lze platit pouze HOTOVĚ.
- Prostřednictvím výdejního místa je možné uplatňovat reklamace.
- Adresa výdejního místa pro osobní odběr:
Michaela Plachá
Višňové 129
67138
tel.: 603 958 951